Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Η οικονομική κρίση αυξάνει την τηλεθέαση

  Αναμφίβολα αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης -φαίνεται εξάλλου και στους άδειους δρόμους της Αθήνας από νωρίς κάθε βράδυ-, ο συνολικός χρόνος τηλεθέασης αυξάνει όσο οι επιπτώσεις της κρίσης γίνονται όλο και περισσότερο αισθητές στην οικονομία των νοικοκυριών ή ο φόβος για τα εισοδήματα και τις αποταμιεύσεις κυριαρχεί.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της AGB/Nielsen, τον Μάρτιο η συνολική μέση ημερήσια τηλεθέαση είχε αλματώδη άνοδο και άγγιξε τις 5 ώρες και 3 λεπτά ημερησίως, ανεβαίνοντας σε σχέση με πέρσι κατά 17 λεπτά και σε σχέση με πρόπερσι κατά 39 λεπτά την ημέρα.

Θύματα της κρίσης και του φόβου της κρίσης -και, όπως αποδεικνύεται, και της τηλεόρασης- κυρίως οι γυναίκες 65 ετών και άνω, που «χτυπάνε» 8 ώρες στην TV ημερησίως, μία ώρα περισσότερο απ' ό,τι το 2008. Πολλή τηλεόραση παρακολουθούν και οι νεότερες γυναίκες, 45- 64 χρόνων, οι οποίες φαίνεται να αγγίζουν τις 7 ώρες και 10 λεπτά την ημέρα, 11 λεπτά περισσότερο από πέρσι και 38 λεπτά από το 2008. Οι άνδρες της ίδιας ηλικιακής ομάδας παρακολουθούν 20 λεπτά περισσότερο σε σχέση με πρόπερσι (5 ώρες και 13 λεπτά την ημέρα).

Ανάλογα, τα χαμηλά στρώματα, το α' 3μηνο του έτους παρακολουθούν τηλεόραση σχεδόν 7 ώρες την ημέρα, 10 λεπτά περισσότερο απ ό,τι πέρσι και 35 απ' ό,τι πρόπερσι. Τα υψηλά κοινωνικο-οικονομικά στρώματα, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, παρακολουθούν τηλεόραση μόλις 16 λεπτά περισσότερο από το 2008 (4 ώρες και 8 λεπτά) και τα μεσαία στρώματα 13 λεπτά περισσότερο (5 ώρες και 11 λεπτά).

avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share via email, networking sites and bookmark using any service!