Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Ανέκδοτο: O Billy πήγε στο Τέξας

O Billy πήγε στο Τέξας και αγόρασε από ένα αγρότη ένα γάιδαρο έναντι του ποσού των $100.00.
Ο αγρότης συμφώνησε να του τον παραδώσει την επόμενη μέρα.
Την επόμενη μέρα ο αγρότης του είπε, "Συγνώμη αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάιδαρος ψόφησε".
Ο Billy απάντησε "Τότε δώσε μου τα λεφτά μου πίσω".
Ο αγρότης είπε "δεν μπορώ να το κάνω γιατί τα έχω ήδη ξοδέψει".
Ο Billy είπε, "Εντάξει, τότε δώσε μου τον νεκρό γάιδαρο".
Ο αγρότης ρώτησε, "Τι θα τον κάνεις;" και ο Billy απάντησε "θα τον βγάλω σε λοτταρία".
Ο αγρότης του απάντησε με μια δόση ειρωνείας, "Αποκλείεται να βγάλεις σε λοταρία τον ψόφιο γάιδαρο".
 Kαι ο Billy απάντησε "φυσικά και μπορώ, απλά δεν θα πω σε κανένα ότι είναι ψόφιος".
Ένα μήνα αργότερα ο αγρότης βρέθηκε ξανά με τον Billy και ρώτησε. "Τι έγινε με τον ψόφιο γάιδαρο;"
Ο Billy είπε, "Τον έβγαλα σε λοταρία. Πούλησα 500 εισιτήρια προς δύο δολάρια το ένα και έτσι κέρδισα $998".
Ο αγρότης ρώτησε, "Καλά κανένας δεν παραπονέθηκε;", και ο Billy απάντησε, "Μόνο ο τύπος που τον κέρδισε, και για να μην φωνάζει του έδωσα πίσω τα δύο του δολάρια".
Ο Billy τώρα εργάζεται για την Goldman Sachs.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share via email, networking sites and bookmark using any service!